T 70 26 11 40 E Kontakt@cphads.dk Svenska English

Markedsføring via Sociale Medier

Vi fraråder at kaste sig ud i sociale medier, hvis argumentet er "fordi det gør alle andre, så det skal vi også!". Sociale medier er ikke vejen for alle - men for de rette er det et fantastisk redskab til tæt kommunikation med brugerne.

En stærk indtræden i den sociale verden på nettet er en planlagt indtræden. Derfor bør du som minimum altid stille dig følgende spørgsmål inden du kaster dig hovedkulds ud på Facebook, LinkedIn, Twitter eller et andet af de mange sociale universer - hvem er din målgruppe? Hvad vil du opnå? Hvilke medier vil du gøre brug af? Hvordan vil du gribe kommunikationen an?

Den bedste måde at få succes - spørg nogen, der har prøvet det før. Lær af deres fejl, lyt til deres erfaringer. Vær klar over at sociale medier kræver en strategisk tilgang og søg professionel hjælp, hvis du har svært ved at overskue processen.

Hos Copenhagen Advertising har vi primært fokus på LinkedIn og Facebook og på at skabe en holdbar kommunikationskanal mellem dig og dine brugere. Med henholdsvis 800.000 og 2,7 mio. brugere har du en unik mulighed for at nå bredt ud med dine produkter og budskaber.

Facebook LinkedIn

Kontakt os