T 70 26 11 40 E Kontakt@cphads.dk Svenska English

Facebook som markedsføringskanal

Har du super spændende produkter, ydelser eller kan noget unikt, du vil dele med mange. Så skal du have en Facebook Page. Men husk. Den kræver tid og engagement.

Du lukker op for en åben kommunikation og skal have ressourcerne til at overvåge siden og indgå i dialog når dette er nødvendigt. Du skal ikke være bange for negative kommentarer. At folk tager stilling til dit produkt eller dine ydelser er det samme som, at de har sat sig ind i det. Vær ærlig og åben omkring negative kommentarer. Så kan du vende dem til noget positivt.

Facebookannoncering

Vi ser ingen grund til ikke at gøre opmærksom på sig selv og sine produkter, når nu der sidder 2,7 millioner potentielle kunder i den anden ende af linen.

Facebook er en unik mulighed for at nå ud til 50 % af den danske befolkning - men mindre kan også gøre det. Facebook gør det muligt at målrette dine annoncer mod f.eks. singler, mænd i alderen 35-40 år, gifte kvinder osv. 

Det store spørgsmål er så; hvordan? Det simple svar; det kommer an på! 

Hvad vil du med Facebook? Branding, konverteringer, have et community, hvor du kan nærkommunikere med dine "likers"? Mulighederne er mange og fejlene er lette at lave.

Kontakt os